Monday, December 20, 2010

Thank you very the much shuhada borhan


today i will like to talk about my new bff :)

(ayat tak mcm nk bg speech pulak kan -.-) okay okay jom continue
firstly let me intro you my new bff
her name is shuhada borhan  *dol ily tau
cite die gini,
awal bulan december hri tu satu malapetaka telah berlaku pada diri saya,ohh mannn, sangat sedey. tak guna betul. egt an awal bulan dapat happy happy dengan family, bole pegi jalan jalan dengan seronok sebab abah baru dapat gaji kan? tp oleh disebabkan one pic ni hidup aku jd tak keruan. *Mammmpooossssss tk layan ayat kau. tsktsktsk :’( wa siap deactivated tu fb sebab gambar tak guna tuh. hampehhh. 
CHOPPPP! msti korang nak tau kan nape aku siap deactivated fb kan? 
pssttt lai gua bgtau, ini disebabkan, dorg comment pic uh smpi 4 ratus lebey then bebual sesame sendiri. wa ckp imy dekat dorg, tp dorg bole wat bodoh jhe. they keep comment&comment&comment sampai da ade 400++ comment da. dorang tetap ignore aku. **** btul! bingit siakkk, tapi tu chill lagi yg menyirap gila tu buat reunion tak ajak gua. perhhhh, mcm nk jotos sorang sorang nih. sedey kot :’(
eh gang, lu org tak nak ajak wa kan? pegi la ***** egt aku heran? aku ade shuhada borhan aku laa weyyy. masehhh adah. ium sikitt. mmmuuuaaahhhh :* 
saya ape lagi pegi la ngadu kat adah borhan tuhh. tapi saya tetap sedey sampai la semalam. semalam tetiba rase nk on fb. so, aktifkan la balik fb uh. then g jln jln kat adah punya page suddenly terjumpe die punya link blog die. so ape lagi pegi la stalker ape ade kt blog die. then tetibe tgk die ade tulis pasal bff die. you know what, sy org pertama yg die tulis pasal bff die. terharu dok aku :’) 
http://cikadahborhan.blogspot.com/ tgk la nih die cite pasal saya :)
now i know, i should stop staring at the stars and appreciate the moon
Now im back! lantak pi la after this nk jadi ape fullstop
shuhada borhan thanks babe love youuuuuuuuuuuu <3
this is my new bff
<3<3<3
x.o.x.o

1 comment:

  1. best la tengok korg cm ni!!

    nk wt reunion x ajk????

    sape comment gmbr 400++??

    ReplyDelete